FAQ Webinare

1. Chcem sa prihlásiť, ale kapacita je naplnená. Čo môžem urobiť?

Môžete sa nám ozvať na e-mail skolapermakultury@gmail.com (Do správy okrem záujmu napíšte aj telefónny kontakt.). Radi si vás zaradíme do zoznamu náhradníkov. V momente keď niekto zruší svoju účasť, kontaktujeme vás a vy sa môžete rozhodnúť, či máte záujem sa zúčastniť. Alebo si môže zakúpiť záznam webinára.

 

2. kedy som prihláSEná/ý na webiNár?

Po vyplnení prihlasovacieho formulára vám do 4 pracovných dní príde potvrdzovací e-mail z adresy skolapermakultury@gmail.com. Ak ste e-mail nedostali, znamená to, že o vás nevieme – buď nám napíšte na náš e-mail alebo sa skúste opätovne prihlásiť. Definitívne zaistenie miesta na webinári je potvrdené až platbou webinára, ktorá sa ukazuje na našom účte. Používame transparentný účet, takže svoju platbu si viete kedykoľvek skontrolovať sami.

 

3. Prečo majú webináre obmedzený počet účastníkov?

Prvý dôvod je technická stránka – ZOOM aplikácia povoľuje iba určitý počet zapojených ľudí v rámci jednej konferencie. Druhý dôvod – ak chceme dať všetkým účastníkom možnosť položiť otázku, potrebujeme mať dostatok priestoru na odpoveď. To pri veľkom počte účastníkov nie je možné. V prípade, že sa na webinár „nezmestíte“, môžete si zakúpiť jeho záznam.

 

4. Prečo je potrebné uhradiť webinár minimálne dva dni pred konaním?

Po prihlásení ste v zozname záujemcov pre daný webinár. Až momentom, keď sa vaša platba objaví na našom účte, je miesto zaistené. Bankový transfer zvyčajne trvá 1-2 dni, preto je ideálne ak uhradíte platbu s dostatočným predstihom.

 

5. Čo ak mám technické problémy počas webinára?

V prípade, že máte počas webinára technické problémy, môžete nás kontaktovať na e-maile skolapermakultury@gmail.com alebo môžete volať na telefónne číslo 0904 544 114, kde vám poradí Jana, naša administrátorka pre spracovanie informácií. Ideálne však odporúčame skontrolovať si fungovanie ZOOM aplikácie, ďalej môžete skúsiť PC reštartovať, skúsiť zmeniť internetový prehliadač (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera a i.). Prihlasovať sa vždy môžete už 15 minút pred začiatkom. Tiež v e-maile s linkom na konferenciu nájdete PDF dokument, ktorý vás prevedie rôznymi typmi prihlásenia sa na ZOOM webinár.

 

6. Čo ak sa mi nedarí sa prihlásiť cez ZOOM?

V prípade, že máte problém s prihlásením sa, môžete nás kontaktovať na e-maile skolapermakultury@gmail.com alebo môžete volať na telefónne číslo 0904 544 114, kde vám poradí Jana, naša administrátorka pre spracovanie informácií. Ideálne však odporúčame skontrolovať si fungovanie ZOOM aplikácie, ďalej môžete skúsiť PC reštartovať, skúsiť zmeniť internetový prehliadač (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera a i.).Prihlasovať sa vždy môžete už 15 minút pred začiatkom. Tiež v e-maile s linkom na webinár nájdete PDF dokument, ktorý vás prevedie rôznymi typmi prihlásenia sa na webinár.

 

7. Čo ak som sumu uhradil/a ale nakoniec sa nemôžem webinára zúčastniť? ČO ak som musel/a opustiť webinár počas vysielania.

Záleží nám na našich studentoch a študentkách, nechceme aby ste prišli o informácie, za ktoré ste zaplatili. Radi vám poskytneme záznam. Ten bude sprístupnený iba pre vás a jeho pozretie bude časovo limitované. Stačí napísať na skolapermakultury@gmail.com.

 

8. Zasielate po webinári nejaké materiály?

Vždy záleží od lektorky/lektora webinára, ako má pripravené vzdelávanie.

 

9. Môžem sa niekde dostať k záznamu webinára, keď som bol jeho účastníkom?

Napíšte nám na skolapermakultury@gmail.com. Záznam vám ako účastníkovi/ účastníčke webinára sprístupníme.

 

10. Môžem si zaKÚPIŤ záznam webinára?

Áno, záznamy našich webinárov si môžete kúpiť.